Fullspäckad dag

Tja!

Åkte inåt stan igår i alla fall vid halvsex tiden med en kompis som skulle åka dit då och sen åka hem ganska snart igen så jag åkte in och sedan hem med henne igen. Egentligen var jag inte så taggad på att åka dit men jag ville inte att de andra skulle tycka jag var för tråkig och komma med dåliga bortförklaringar. När vi kom dit satt vi på en klippa de andra hade tillbringat hela dagen på och pratade lite, sedan gick de iväg för att köpa mat och var borta typ 35 min. Sedan snackade vi lite och sen åkte jag och den kompisen jag åkte in med hem. Hela tiden jag var där kände jag mig typ, irriterad? Jag vet inte. Jag kände bara att jag orkar inte umgås med dem kompisarna, de känns inte som de är mina kompisar på något sätt. De är bara skolkompisar för mig, inga man umgås med på fritiden tyvärr. O igår fick jag veta att den som jag känner bäst av mina fyra kompisar ska åka utomlands (till andra sidan jordklotet typ) och vara borta ett helt år. Det kan ju vara bra och veta antar jag så att träffa dem igår var väl inte helt bortkastat antar jag, annars skulle jag väl aldrig få reda på det. Fick även veta att två av mina kompisar hade varit utomlands i en vecka och solat och badat.

Jag kom hem vid halv tio igår och då åt jag middag, samma mat som jag åt i torsdagskväll som jag har ätit ända sen dess, haha;) Men nu imorse frös jag in resterna så jag slipper äta det idag oxå i alla fall! Det gick inget bra på teve så satte mig i soffan och åt lite popcorn och ostbollar eller vad de nu heter och lite choklad och lite annat godis:) Blev jättemätt eftersom jag precis hade ätit en stor portion middag! Sedan gick jag och sov och vaknade vid nio-tiden.

Idag har jag en massa planer (tråkiga dock). Måste plugga matte, har ju anmält mig till en sommarkurs, städa kaninburen, skriva inköpslista och sedan åka och handla. Handligen kommer nog bli värst (eller matten!) för min syrra jobbar idag så jag kommer behöva handla helt själv:( O det är ganska mycket som ska köpas in... :/ Sen kan jag inte bestämma mig för vilken affär jag ska åka till, vill åka till Coop Forum för där kan man byta ut kolsyrepatron till Sodastream men vill samtidigt åka till Willys för de kanske har några kakor jag vill köpa som jag vet Coop inte har. Dilemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0