God morgon

God morgon! Vakade kvart över sju idag, gissa om jag kommer vara trött idag:/ Jag var vaken alldeles för länge igår, Trollkarlens lärling funkade ju inte att se på så kollade på en annan film som jag hade på USB:t, en som min syrra såg i förrigår och som hon tyckte var jättedålig. Var inte så taggad på att se den när hon tyckte den var så dålig men orkade inte leta upp någon annan film så kollade på den. Den var lite underlig men jag tyckte ändå den var ganska bra faktikskt:) Var med Robert Pattionson och han tycker vi ju om, eller hur? Hihi. How to be hette filmen förresten!

Filmen var inte ens en timme och tjugo minuter så när den var klar var klockan bara tio och jag kände inte för att gå och lägga mig. Men då så såg jag att The Twilight Saga: Eclipse också fanns på USB:t så då kollade jag drygt en timme på den innan jag gick och la mig. Den är bra! Har väl sett den kanske fyra gånger eller så och senaste gången för bara några veckor sedan men den funkade ganska bra att kolla på. Det är nog en sån där film som bara blir bättre och bättre ju fler gånger man ser den! Hehe.

Idag har jag endel planer, dock mest tråkiga. Har räknat matte nu på morgonen och sen måste jag tyvärr städa och tvätta. Städade både igår och i fredags och nu ska jag bara städa mitt rum så det kommer nog inte ta så lång tid. Sen känner jag mig tvingad och lägga mig och sola också så jag får lite färg på andra ställen än bara armarna, haha;) Men nu måste jag fortsätta göra matte, puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0