Harry Potter and the Deathly Hallows part 2

Tjo! Vet inte vad jag ska säga om den sista Harry Potter filmen. Den var bra, men samtidigt nådde den nog inte riktigt upp till mina förväntningar. Eller jag vet inte! Jag känner mig kluven. Det är svårt att tycka till om en film som är baserad på en bok, man vet inte om man ska bedöma om filmen var bra eller dålig utifrån boken som mall, om handligen var lik eller inte, eller om man bara ska bedöma den som bara en film, vilken som helst... Förstår ni dilemmat?
Men den var bra. Det var den. Såg den i 3D men måste säga att jag var besviken över 3D:n, det var inget som kom så nära en att man hoppa till! Det var tråkigt. En till sak som var tråkigt var att på galapremiären fick man minsann runda 3D glasögon men jag och resten av människorna som såg på samma bio som mig igår fick vanliga, rektangulära...

Men men, nu har jag sett alla åtta filmerna och jag måste säga att de som har gjort alla filmerna har gjort ett bra jobb, filmerna är bra även om jag så rekomenderar att läsa böckerna innan man ser filmerna!


Kommentarer
Postat av: camilla

MÅSTE se filmen, men du tycker alltså inte att de typ e värt o gå på den i 3D uatn man kan lika gärna se den vanligt?

Vilken film gillar du bäst av dom?



ÅÅ hoppas verkligen du får tag på en lägenhet :) kan inte skolan fixa ngt annars?



HAHA eller hur xD lite kul också hur det kan vara en av ens högsta drömmar att bli kassörska ^^



Hur ska du spendera dagen?:D

2011-07-17 @ 07:26:20
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0