Koffein: räddaren i nöden?

Mors!

Tiden gick sjukt segt idag på jobbet, var inget kul alls:( Var jättetrött fast jag knarkade både kaffe och koffeintabletter, tänk då hur trött jag hade varit om jag inte fått i mig koffein??
Kaffet på jobbet är inte så supergott samt att man känner inte för att hälla i sig varm dricka när det är strålande sol ute och över 20 grader så det är därför jag har ätit koffeintabletterna om någon undrar!

Efter jobbet cyklade jag till Ica och köpte lite saker såsom keso och kassler. Kom på nu att jag skulle gått in på apoteket och köpa en till burk koffeintabletter ._. Aja! Får göra det imorn eller på fredag för jag måste gå till biblioteket och låna någon bok att läsa, jag börjar tröttna på att bara läsa gamla nummer av Kamratposten, haha;)

Nu måste jag göra lite matte (orkar inte...) och sedan ska jag nog kolla lite på teve och sen sova, soft. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: nej det är inte så farligt att ta fem rutor istället för fem men jag menar mest att jag måste kunna styra mina impulser och nöja mig med en eller två. Detta var bara ett exempel.

2011-07-13 @ 18:34:00
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

istället för två*

2011-07-13 @ 18:34:44
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0