Mors

Tja! Idag var första gången på typ två tre veckor som jag lämnade huset på helgen! Åkte in till stan och träffade en kompis och fixade med vårt projektarbete som var att skriva en bok, som nu kanske ska ges ut så vi var tvungna och fixa lite saker:) Måste säga att det var skönt att komma ut lite och se lite annat än mitt hus samt min arbetsplats!

Är lite nedstämd idag för jag har ätit så sjukt onyttigt:( Jag mår inte bra av det! Varken kroppsligt eller själsligt... Men jag älskar godis, kakor och mat. Ibland nästan lite för mycket tyvärr...

Ska duscha strax och sen ska jag och syrran kolla på film och äta godis, mums. Ännu mer onyttigt dock, inte bra asså... Hoppas jag lyckas hålla mig vaken för jag är väldigt trött för jag vakna redan halv sju imorse... O imorn ska jag på Grönan med mina syrror, min äldre syrra jobbar där i år så behöver inte betala något alls!:D Lyx. Men jag har massa matte jag måste göra imorn, hur ska jag orka?! Det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0