Movietime

Haj haj! Nu ska jag kolla på film (i min ensamhet...). Det gick inget bra alls på teve så bestämde mig för att kolla på "Trollkarlens lärling" som jag har den nedladdade verisionen av:) Kan ha sett den förut för jag känner igen namnet men inte handligen, tror jag inte i alla fall;) Till filmen ska jag äta popcornen som blev över från igår, lite chips kanske och godis! Men först ska jag äta en skål med keso samt krossade cashewnötter och några torkade frukbitar. Supersmaskigt! Smakar som sån därt färdigförpackad keso man kan köpa numera, men känns lite bättre när man komponerar ihop nötbladningen själv tycker jag:) Så det ska bli mumsigt. Men nu måste jag börja kolla på filmen så den blir klar någon gång så jag kan gå och lägga mig i tid, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0