Till Linköping igen

Tjo på er! Är så glad över att det är fredag. Är så otroligt trött, har ju haft lite svårt att sova de senaste två veckorna. Men jag har inte tid att sova, nej för jag måste räkna matte:( Men jag hoppas att jag snart kommer ha lättare att sova för imorn ska jag till Linköping igen och kolla på ett rum som hyrs ut ovanpå ett stall ute på landet typ, ja mina krav har sänkts väldigt mycket. Nu har jag alla dörrar öppna och tar varje chans att få någonstans att bo, om man säger så... Lägenheten jag va med mina föräldrar i onsdags och tittade på är förresten uppe i över 550 000 kronor nu...

Slänger in en ett svar på en kommentar jag fick hurvida det är lätt eller svårt att hitta bostad i Linköping när jag ändå är inne på ämnet!
Jag tror att du kommer få problem med att hitta boende men man vet aldrig, man kan ha tur och lyckas få tag i något! Men hoppas att du kommer in och lyckas hitta bostad, håller tummarna för dig:)

Är förresten lite ledsen/irriterad över att bara en av mina fyra skolkompisar kom ihåg mig på min födelsedag. Känner mig älskad och ihågkommen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaret på min fråga! =) Men jisses nu blir jag ju alldeles nervös över hur jag ska hitta en bostad ifall jag blir antagen. Jag bor nämligen i ett annat land och kommer inte känna en endaste person i staden, haha, men vad gör man inte för att få studera till det yrke man vill. Tack för att du håller tummarna!

2011-07-31 @ 12:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0