Äntligen lite träning

Halloj! Tillbaka idag igen:D Jag sa ju att uppdateringen bara kanske skulle  bli gles! Idag mår jag ganska bra psykiskt men fysiskt är det lite sämre. Har ont i både rygg och knä på grund av jobbet, jag hoppas att jag vänjer mig så jag slipper ha ont i dessa kroppsdelar varje dag under hela sommaren:( Jag jobbar ju då på en kyrkogård och idag har jag bara rensat gravar (förra veckan planterade jag massa blommor på gravarna) dvs att man tar bort lite gamla ruttna blommor och snyggar till jorden. Typ. Eller så har jag fattat det som att man ska göra i alla fall^^ Haha. Men det är väldigt slititgt för både knä och rygg så inte konstigt att jag har ont! Samtidigt som jag fixar med gravarna lyssnar jag på musik eller ljudbok, ganska soft egentligen. Men någon gång ibland livas tillvaron upp när man helt plötsligt råkar gräva upp ett djurkranium (!!!) ur jorden! Haha för ja, det gjorde jag faktiskt idag, gissa om jag vart chockad när jag såg va det var?:O

Och idag tog jag cykeln till jobbet, jag provcyklade igår med mamma som vägvisare så jag skulle veta vilken väg jag skulle ta. Så både igår och idag blev det 60 min cykling, det gillas! Har ju varit lite off på träningsfrontern de senaste två veckorna på grund av allt som har med studenten att göra samt att jag har varit så sjukt trött. Men det är ju jättebra att klämma in motion på väg till och hem från jobbet så behöver jag inte lägga ner hemma-tid på träning om jag inte vill! Märkte även att jag var piggare när jag kom hem efter att ha cyklat istället för tagit bilen (körkort och förälder som lånar ut bilen är bra att ha)! Så hoppas jag på att somna gott i natt efter denna cykelansträning! Får se hur jag tar mig till jobbet imorn, men det lutar nog åt cykeln men får se!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, rita lite kanske? Eller spela Sims? Bloggar har jag redan kollat så det behöver jag inte göra igen:) Men ni får ha det super guys, puss puss:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0