Myskväll med mig själv

Hej:) Jag kan börja med att säga att middagen blev faktiskt över förväntat god, härligt med tanke på att jag ska äta det till lunch imorgon! Efter att ha diskat och fixat i köket la jag mig ute i hängmattan för första gången i år och läste ut min bok samtidigt som jag drack espressokaffe, mums! Sedan fixade jag iordning glass med banan i en skål och kollade lite på Plastikkirugerna på TV4 play. Sedan blev chipssugen så åt lite chips och sedan blev jag godissugen igen så jag åt kanske fem vinergummin och nu ska jag springa och duscha och fixa frukost för morgondagen, sen sussa!

Åh så skönt, imorn ska jag ta bilen till jobbet! Jag får inte bara hela 17 mins sovmorgon utan jag slipper anstränga mig också för att ta mig till jobbet, skönt^^ Får träna hemma istället. God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 03:42:41
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0