Nemas problemas? Inte riktigt

Hej, hehe förlåt för att jag var lite "smårirriterad" igår (riktigt förbannanad med andra ord) här i bloggen men jag var tvungen att få ut lite känslor. När jag skulle sova kände jag mig fortfarande helt uppstressad och hade därför svårt att sova, irriterande eftersom jag var ju faktiskt väldigt trött under uppstressheten. Men tillslut kunde jag somna i alla fall, tur det.

Idag cyklade jag till jobbet för andra gången den här veckan. Det gick bra men hemvägen var riktigt jobbig då jag hade väldigt mycket motvind, men det gick ändå bra att komma hem^^ Nu är jag typ vrålhungrig och hoppas att det inte blir alltför sen mat. Det blir någon pastagratäng med färdiköpt ostsås (Kelda), tomatsås (färdigköpt) och strimlad skinka. Jag har fortfarande svårt för både ost, pasta och alltför mycket halvfabrikat i mat så denna middag känns inte helt bra för mig... Tyvärr. Jag önskar att jag kunde säga att jag inte hade något problem med att äta ostsås men det har jag. Mer problem än vad jag skulle vilja ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0