Seg dag på jobbet

Morsning:) Är väldigt trött idag, fast jag somna halv tio! Jag har bestämt mig för att istället för att gå och lägga mig nio i fortsättningen ska jag gå och lägga mig senast kvart i nio, det är tidigt men jag måste få sova mina 8 h annars orkar jag inte...

Idag var det sjukt segt på jobbet, höll på att plantera om en massa blommor som hade dött sedan förra veckan av förtorkning. Vädret gjorde inte mitt sega uppdrag något vidare roligare eftersom det först bara var sjukt kallt och sedan regnade det på mig:( Buhu. Sen så var jag väldigt hungrig också, men det är jag ju nästan alltid. Äter en stor portion mat, blir jättemätt, blir hungrig inom en timme. Jobbigt?! Ja. Men sedan blev jag glad när jag fick gå hem i alla fall:D Vred på högsta värmen i bilen och bara satt och njöt av den varma luften som värmde upp mina händer och resten av kroppen...:) Hihi så skönt att jag inte cyklade idag, då hade jag seriöst frusit ihjäl om händerna och det är aldrig kul.

Har inga direkta planer inför ikväll eller helgen. Ta det lugnt typ? Ska ju bli dåligt väder så inte kan man sola och bada om man skulle vilja göra det. Gör ni något kul i helgen?

Kommentarer
Postat av: camilla

Skönt med en lugn helg :) jag ska också ta de lugnt, träffa lite vänner och så :)



Haha de brukar vara bra när de e fredag:P hur ska du spendera kvällen?

Jo tack jag mår super :D fast e seg o trött^^

2011-06-17 @ 17:42:41
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0