Snart snart snart... är det över!

Tjaa! Igår tog jag studenten, woho! Det var faktiskt väldigt kul både i skolan, på min kusins mottagning och på slutskivan. Nu är det bara min mottagning kvar idag och sedan är studenten förbi, ska bli så skönt! Har haft så sjukt mycket ångest över studenten hela detta år... Men snart behöver jag inte ha det! Tyvärr så är jag sjukt bakis idag, så mycket drack jag väl inte igår? Kände inte så mycket just på krogen men sen när vi satt på bussen hem då kände jag hur full jag var. Så dags då lixom. Sen är jag jättetrött också för jag har bara fått sova 5 h natten till tisdagen och ännu mindre natten till idag:( Men nu tror jag att jag måste äta något, det kanske kan få bukt på illamåendet?


Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ grattis till studenten :D hur känns det nu?:D

2011-06-01 @ 10:39:32
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0