Studentmottagningar x3

Förlåt att jag är så seg! Men jobbet är ganska krävande och är helt slut när jag kommer hem. Men idag kan jag inte vara så trött för jag ska på tre (!!!) av mina kompisars studentmottagningar! Det är lite jobbigt för jag kommer behöva gå runt till alla tre helt ensam:( Skulle kännas bättre om jag inte behövde gå runt själv men men, så blev det:( Ska alldeles strax gå och börja göra mig iordning, dvs duscha. Man känner sig inte så fräsch efter att ha legat i rabbatter och planterat blommor en hel dag! Men det är bra betalt så jag ska inte klaga! Haha!

Imorn slutar jag tidigt förresten, redan kvart i ett!!! Lycka. Så då ska jag skriva något fint och planerat inlägg hoppas jag, för det har ju varit lite glest med dem på senaste tiden:/ Men hare bra tills dess, puss och kram på er såklart^^

Kommentarer
Postat av: camilla

Hoppas du får de skoj på studenten hos dina vänner :D



Å är de roligt? måste vara ganska jobbigt? hur fick du jobet?:D



Åå jag har aldrig spelat sims 3 men vill jättegärna ha det :D skiljer de sig mkt från 2:an?:D



Hoppas du har en superbra dag och kväll:D

2011-06-09 @ 19:28:39
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0