Systra mi

Vet ni, jag blev så himla glad över en grej min syrra sa till mina föräldrar på torsdagmorgon. De hade varit lite högljudda när de höll på att ställa tillbaka soffan eller något efter studentmottagningen på onsdagkvällen och då sa min lillasyster åt dem att vara tysta, så att jag inte skulle vakna för hon ville att jag skulle sova länge och vara glad på torsdagen för jag hade varit så sur enligt henne på onsdagen. Jag var dock inte just sur men bara väldigt trött och mådde extremt illa hela dagen så jag var väl ganska vrång och otrevligg. Men jag blev löljligt glad  när jag fick veta att hon så gärna ville att jag skulle vara glad så att hon sa till mina föräldrar, hihi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0