Vinstlotten

Halloj:D Jag hat-älskar detta väder! Det regnar, blåser och är kallt. Jag hatar det samtidigt som jag älskar det! Jag förstår att ni tycker jag är rätt korkad som säger att jag jag delvis älskar detta väder men lugn, jag ska förklara! När det är sådant här väder är det ganska svårt att jobba på mitt jobb, jorden blir för blöt och ingen tycker om att stå ute och jobba i regnet i flera timmar. Detta gjorde att jag fick sluta tidigare än vad jag egentligen skulle:D Utan att faktiskt ens behöva uppleva den obehagliga känslan att stå ute och jobba i regn i flera timmar! Jag drog nämligen "vinstlotten" kan man säga idag för jag och en tjej till skulle städa inomhus idag, dammsuga och moppa och sådant vilket alltid görs sista dagen inför helgen. Så det bettyde att jag fick sluta tidigare trots att jag inte behövde uppleva regnet utomhus, woho^^ Sedan att jag blev genomblöt på cykeln på vägen hem är väl en annan sak...

Innan vi slutade fikade vi även på jobbet eftersom det är midsommar, mumsigt var det. Åt en kanelbulle och en biskivi, smaskens! Nu ska jag kolla lite på Plastikkirugerna på Tv4 play:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriver lösenord och användarnamn i epostfältet (båda är samma), länken är nastydiary.blogg.se/privatasaker ... Puss!!!

2011-06-23 @ 18:18:56
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0