Arg som ett bi

Är inte på bra humör idag! Inte alls. Först gick provet åt helvete:( Känns jättejobbigt med tanke på hur många timmars pluggande jag la ner på det:( Sedan hände lite småsaker som gjorde mig irriterad när jag kom hem också. T ex att Top Model inte gick, att pappa hade köpt fel musli till mig fast jag hade sagt exakt vilken jag ville att han skulle köpa, jag såg en rå äcklig köttbit i kylen som låg på en tallrik som jag tippade lite på för att kolla på köttet och såklart skvimpade det ut någon slags vidrig köttsaft som jag var tvungen att torka upp och en sak jag mer blev irriterad över är att vi ska äta pomfritt ikväll, tycker inte om det. Så nu hoppas jag att det händer något roligt snarast så jag blir lite uppmuntrad!!

Idag måste jag städa mitt rum, jobbigt. Mamma fyller 50 imorn så då kommer det lite släkt på middag. Det kommer dock bara fem pers så det blir ganska lugnt, tack och lov så skönt. Tycker det är jobbigt när det kommer mycket folk. Juste, måstebestämma mig vad jag ska ha på mig imorn ja. Men det får bli ett senare problem.

På tal om outfits, dag hade jag mina korta stövlar som jag köpte för kanske 1-2 månader sedan. Jag gillar dem:D Jag känner mig smal i dem:) Ja juste jag måste väga mig snart också kom jag på nu, var ju nästan två veckor sen jag vägde mig tror jag. Mamma önskade sig en våg i födelsedagspresent så det köpte jag och mina syskon, får väl väga mig imorn eller på söndag så jag får väga mig på en ny och fin våg, hehe;)

Har ätit ett stort mellis för jag var monsterhungrig när jag kom hem från skolan men nu ska jag nog gå och göra mig en till kopp te! Mums filibabba! See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0