Att äta eller inte äta?

Hej hej! Hemma tidigt idag, hade ju bara en lektion idag:)

Jag kom hem vid ett och va lite hungrig, åt inte så mycket till lunch i skolan för det var inte så god mat. Hatar när jag har ätit halvmycket i skolan så kommer man hem tidigt och är småhungrig så vet man inte om man ska vänta tills mellis att äta eller äta lite när man kom hem!
Antingen vill jag äta ordentligt till lunch i skolan så att när jag kommer hem behöver jag inte fundera på om jag ska äta eller inte utan att det är självklart att vänta till mellis. Eller så vill jag inte äta alls i skolan utan åka hem och äta en riktigt lunch hemma! Vill inte äta något mellanting mellan inget och mycket så man får beslutsångest om man ska äta och vad man ska äta när man kommer hem!
Så det hela slutade med att jag åt en macka och en bit kaka när jag kom hem, inte så bra matval kanske men det var det jag åt!

Sen någon gång under dagen måste jag gå till bibliokteket och lämna tillbaka min bok, sista återlämningsdag idag och eftersom jag är 18 år kommer jag att få böter om jag inte lämnar den;) Hehe. Funderar att samtidigt gå till affären brevid och köpa två Marabou Premium för 30 kronor, jag och syrran har länge sagt att vi ska prova den nya med havssalt och pecan! Älskar Lindt med havssalt så lär väl gilla den här också!:) Men vi får se hur det blir! Känner mig ganska fattig just nu på grund av alla pengar jag har lagt på kompisars studentskivor, skivor som jag inte ens egentligen vill gå på:( SUCK!


Kommentarer
Postat av: Alexis

Huwa! Den där med havssalt och pecan smakar mögel - inte alls god!

2011-03-30 @ 16:10:35
URL: http://simplicities.blogg.se/
Postat av: camilla

Åå ja de e ju snart de :D vad tidigt ni går ut haha :) vi gick ut i juni ngn gång :P

Har du hittat länning och sånna grejer? :)

2011-03-30 @ 18:51:45
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0