Bioooooo

Gick på bion, men det var lite jobbigt. Både ögonen och näsan rann, suck!!! O inte lär jag påskynda friskheten genom att vara ute och springa på stan:/ Men men. Om jag är sjuk en dag än om jag hade stannat hemma var det nog värt det! Filmen var ganska bra, The fighter hette filmen som jag sa igår. Handlade om boxning. Är noll intresserad av boxning men tyckte ändå att den var ganska bra, fatta vad mycket någon som tycker om boxning skulle tycka om filmen;)

Nu orkar jag inte skriva mer, är helt slut. Hoppas att jag mår bättre imorn för jag hatar att vara förkyld!:'(


Kommentarer
Postat av: camilla

Vad bra att du gilla filmen :D Krya på dig!

2011-03-03 @ 08:28:46
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0