Dance with me?

Woho, Jessica vann Let´s Dance! Eller egentligen spelade det inte så stor roll för mig vem som vann men älskar Jessicas personlighet. Hon verkar så gullig:)

Kvällen har alltså spenderats framför teven, men innan Let´s Dance började satt jag och finkammade olika universitetskataloger för det är ju dags att söka utbildningar nu... Läskigt och spännande! Har ju kollat massa program innan men nu kollade jag väldigt seriöst och noga och skrev upp alla program jag tyckte lät intressant. Så jag hoppas verkligen att jag kan bestämma mig för vilket program jag helst vill läsa, och förhoppningsvis kommer jag in på det också.
 
O fick precis veta att TV4+ ska sända nya avsnitt av Du är vad du äter! Haha, älskar Anna Skipper och älskar det programmet. Eller jag älska det förut iaf, hoppas de nya avsnittet är bra när de nu ska sändas:D

Nu tänkte jag sussa, har varit en lång dag:) God natt på er^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0