Det bidde mer en promenad...

Hej igen! Var ute en timme i förmiddags, dock sprang jag bara lite grann, gick mest fort. Min mobils headset glappar så var tvungen att hålla den i handen och då var det svårt att springa och att springa utan musil- går det ens?!:O:P Så gick istället. Men det var bra det för det var ganska halt ute så hade säkrat ramlat minst fem gånger om jag hade försökt att springa, hehe.

Om en halvtimme är det Top Model, fram tills dess ska jag läsa i Mattillåtet. Har pluggat ganska duktigt idag faktiskt, så får ta ledigt nu ett tag för det är jag värd, faktiskt:)

O svar till anonym som frågar om jag har äs: Har och har, hade som jag försöker "bli av med"!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra val! :) Hur känner du att det går, vad är det du tycker är jobbigast i nuläget?

2011-03-15 @ 20:54:38
URL: http://www.hatkarlek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0