Händer i helgen?

Tjenare! Vaknade tidigt idag som jag har gjort de flesta dagar under lovet:/ Irriterande för jag somnar hyfsat "sent" (vid 23-00:00) och vaknar tidigt. Det gör att jag är jättetrött och seg under hela dagen, varför kan jag inte få sova en timme eller två mer på morgonen och vara pigg under dagen istället??:O

Har inget planerat inför helgen direkt, fixa lite med projektarbetet. Blir så irriterad på min kompis jag jobbar med! Vi hade bestämt att vi skulle göra på ett sätt och jag har följt det men sen har hon gjort på ett helt annat sätt så det blir helt olika. Så kommer det säkert ändå bli jag som får sitta i flera timmar och ändra på det jag har gjort. Grr...

Men nu ska jag spela lite Sims och sen tror jag att jag ska följa med mamma & pappa och handla! På tal om pappa, har knappt pratat med han på hela veckan. Är så jävla trött på att han tror att han kan säga vad han vill på fredagar och lördagkvällar och sedan tror att man bara glömmer bort det så han inte får stå till svar för det han har sagt. Så jävla trött på det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0