Magnum Ghana

Vet ni vad jag gjorde idag?! Eller snarare inte gjorde. På lunchen så gick mina kompisar och jag ner till affären för två styckna skulle köpa en glass. Tänkte att jag också skulle köpa för det var säkert 1½-2 år sedan jag köpte något när de andra har köpt något. Men sen så frös jag så var inte alls sugen på glass när vi väl va i affären så klöpte ingen.
Men sen efter skolan så skulle jag gå och köpa lite grejer inför middagen jag ska laga idag och på vägen till affären så blev jag jättesugen på glass. Så då köpte jag en glas efter en stunds velande. Och nu kommer vi till en otroliga grejen, jag kollade inte hur många kalorier glassen innehöll! "Va va det bara det" tänker ni kanske, men för mig är det något väldigt stort för jag kollar i princip alltid hur mycket kcal olika livsmedel innehåller fast jag egentligen inte bör kolla sånt. Jag ville så gärna kolla innehållet i glassen men jag tänkte, nej nu ska jag inte kolla så kollade inte på pappret utan tog snabbt av det och slängde det:D Woho lixom!

Åt förresten den nya Magnum glassen, hasselnötsglass typ med chockladöverdrag. Så god!:)

93886_Magnum_Ghana


Kommentarer
Postat av: camilla

Fy tusan vad bra :D jag har inte testat den men jag älskar vit magnum :D

2011-03-23 @ 21:35:46
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0