Måndagar, bokprat & Top Model

Hej hej! Åh vad jag älskar måndagar (=sluta tidigt!). Fast tyvärr börjar jag åtta och har en monsterlektion på 1 h och 50 min, så så jättekul kanske måndagar inte är i alla fall;) Hehe.

Män som hatar kvinnor var förresten riktigt bra igår! Såg den för kanske ett halvår sedan, då tyckte jag den var bra men den var bättre nu när jag visste lite vad som skulle hända. Då behöver man inte koncenterera sig lika mycket för att förstå och då blir det roligare att se på film när man kan slappna av lite:) Men väldigt bra var den. Älskar Lisbeth Salander, hon är lite mystisk sådär och himla cool! Nästa vecka går tvåan, den har jag också sett men tyckte inte om den direkt, förstod inte så mycket men nu har min syrra läst böckerna (hon håller på med den tredje) så då kommer hon säkert förstå så kan hon förklara för mig;)

O trean har jag inte sett någon gång så den blir ny för mig, spännande!:D Men man borde ju nästan läsa böckerna alltså... Men det går inte, inte nu. Har jättemycket att läsa! Resarverade The Fury (The Vampire Diaries) på bibblan förra veckan och nu hade den kommit så hämtade ut den efter skolan:) Så hittade jag en Camilla Läckberg bok som jag inte ens visste fanns i förra veckan på bibblan så den måste jag också läsa. Så håller jag ju på med Mattillåtet just nu. Så med andra ord har jag fullt upp med böcker just nu! Haha. Älskar faktiskt att läsa så är så glad att jag har börjat läsa mycket mer nu än vad jag har gjort de senaste 1-2 åren!

Nu ska jag kolla lite bloggar fram tills tre då Top Model 13 går på trean, en säsong som jag har sett väldigt mycket av men det är en bra säsong så det gör inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0