Minne som en guldfisk

Hej hej!

Va sent det hann bli innan jag loggade in här, men så blir det ibland. Har inte varit inne på datan förutom en stund när jag försökte skriva på min labbrapport och den lilla stund jag svara på kommentarar och kollade igenom några bloggar:) Men har inte gjort så mycket idag förutom varit i skolan, kollat på halva Top Model på eftermiddagen, pluggat och tränat. Tränade en halvtimme på crosstrainern. Imorn ska jag kanske ut och jogga. Jobbigt!! Men nu ska jag gå och fixa kvällsfika och sen läsa:) Har läst ut Mattillåtet (rekommenderar er verkligen att läsa denna bok!) så ska börja på tredje delen i The Vampire Diaries-serien. Det som är irriterande är att mitt minne inte är det bästa, jag har glömt mycket av det som hände i de två tidigare böckerna trots att det inte alls var länge sen jag läste dem... Grrr. Men som sagt har jag annat för mig just nu så ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0