När dörrklockan ringer kommer jag vara redo

Sådär ja. Nu är jag tränad, duschad och ska bara byta om och sen är jag redo för att ta emot gästerna;) De kommer inte förens vid halv fem fem så jag är ute i ganska god tid tycker jag. Fast innan de kommer ska jag hinna äta mellis och sminka mig också. Men det ska nog hinnas med;) Klockan är ju inte ens tre!

Tänkte bara påminna er att ikväll halv nio är det Earth Hour mellan halv nio och halv tio, kom ihåg och släcka ni som kan! Själv kommer jag nog inte släcka eftersom vi har gäster och så här, men annars skulle jag ha släckt, lovar!

Det var bara en liten påminnelse men nu ska jag gå och äta lite mellis tror jag:D Hej med er!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0