Skummare än skumbananer

Hejsan hoppsan!

Är uppe i gryningen idag också, fattar inte varför jag aldrig får sova lite längre på morgnarna:( Men men, då får jag i alla fall kolla på The Secret Life of the American Teenager som går på TV11, det är rätt bra;) Fick min mens idag, den har verkligen uppfört sig konstigt den senaste tiden... Har fått den runt den tionde under hela hösten, i januari fick jag mensen den 12, nära 10 så det var bra. Sedan fick jag den igen den 28 januari, jättekonstigt tyckte jag. O nu fick jag den idag, den 4 mars. Superskumt!

Men nu måste jag springa till TV:n så jag hinner inte fundera mer över detta mysterium, hej då!


Kommentarer
Postat av: P

Det är nog för att du inte äter som du ska

2011-03-04 @ 10:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0