Sovmorgon gör en piggare

Idag kunde jag äntligen sova länge! Så skönt, vaknade klockan halv elva. Nu när jag har fått sova ordentligt känner jag mig piggare. Har redan suttit med projektarbetet i över 1 h, duktigt! Så har jag hunnit med att äta frukost, äta lunch och nu sitter jag här vid datan och lyssnar på låten jag la upp igår på bloggen, The Pussycat Doll´s version. Mycket bra. Funderar på om jag ska gå ut på en promenad i solskenet, helmysigt väder ju! Men inte just nu tror jag inte, känner inte för det just nu på stuberten. Så jag får se hur jag gör:D

Sitter här och äter min lilla lunch-efterrätt, tre godisar:P Mums! Nu är jag törstig så nu måste jag gå och hämta lite vatten, hej med er!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0