Tack Gud!

Yes! Jag får VG i Fysik B utan att kompletera!! Vad skönt! Då behöver jag inte oroa mig för det! Yes!!

Vad som är mindre kul är att jag har träningsvärk i benen, jag som stretchade så noga! Känns ovant, jag har inte haft träningsvärk på jättelänge! Förut när jag tränade (över ½ år sedan och ännu längre tillbaka) fick jag träningsvärk men får nästan aldrig det numera. På jympan på måndagar t ex tror jag alltid att jag ska få det för jag tar verkligen i så mycket jag kan på styrkan men jag får det aldrig! Det är superknäppt. Men nu har jag i alla fall så nu kan jag vara säker på att det inte är något fel på mig, haha;)

Nu ska jag strax klä på mig och sen ska jag äta lunch, Kelda Tomatsoppa blir det nog:) Gotti gotti! Sedan vet jag inte vad jag ska göra, kanske plugga eller kolla på någon film? Under hela förmiddagen har jag ritat, ritade en bild på Erin från Top Model 13, den blev ganska fin tyckte jag men lyckades inte riktigt fånga känslan i bilden, men jag är nöjd i alla fall:) Samtidigt som jag rita lyssna jag på Smurfarna, haha älskar deras låtar ju!

Men nu måste jag gå, hej då!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0