Tiden bara springer iväg

Jag är såååå trött. Somna sent (hade svårt att sova igår) plus att jag vakna tidigt! Sedan har hela dagen bara sprungit ifrån mig! Har inte hunnit med någonting känns det som trots att klockan är över halv fem! Den där timmen man missar när man går från vintertid till sommartid kanske gör stor skillnad i alla fall, jag vet inte;)

Vad jag har hunnit med är bland annat att jag har löst ett korsord med min storesyrra (om jag bara säger syrran brukar jag nästan alltid mena min lillsyrra, bara ett litet förtydligande). Det var roligt för vi var så dåliga så vi hitta på lite ord som inte passade så bra in i korsordet om man säger så. Hehe:P Sen har jag tränat på crosstrainern en halvtimme trots att jag var så trött. Bra gjort! O nu när det är en timme ljusare på kvällen kanske jag hinner gå på en promenad eller nått eftersom denna vecka går Top Model reprisen klockan sju som vanligt men nu har jag ju redan sett det avsnittet! Eller så tar jag det bara lugnt. Borde plugga men jag tror jag har en pluggfri dag idag och kör hårt nästa vecka istället! Låter som en bra plan enligt mig.

Nu ska jag rita lite, blev jättesugen på att rita helt plötsligt igår så tror jag ska göra det nu! Så hejdå med er!:)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

fin blogg :)

Kom gärna in och tävla om 1000kr på HM

2011-03-27 @ 17:38:44
URL: http://smine.blogg.se/
Postat av: Nina

Hejsan!

Gå gärna in på min blogg å svara på dagens fråga! :)

2011-03-27 @ 17:43:42
URL: http://ninakauppila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0