Uppslukad av skolarbete

Sitter här med en kopp te framför mig. Ska plugga. Är stressad över allt skolarbete jag har tills nästa vecka, en stor inlämning, en labbrapport, ett prov och ett kursprov. O på alla dessa saker måste jag ha bra på, MVG på allt utom kursprovet som jag måste ha VG på. Jag hoppas att det går...

Så idag tänkte jag plugga en del, kanske träna också. Gick av flera hållplatser innan min när jag åkte hem från skolan och gick hem därifrån, tar en halvtimme. Men den där bussen tar värsta omvägen strax efter att jag har gått av så det tar lika lång tid att gå hem därifrån som om man skulle åka med bussen så därför går jag ibland, så segt att sittta på bussen så lång tid.

Skrev på det här inlägget för en timme sen men så kom min syrra så öppnade Word-dokumentet med min labbrapport på och låtsades skriva på den, så blev det bara att jag fortsatte skriva;) Haha. Så nu har jag skrivit klart på labbrapporten för idag i alla fall, och jag hoppas verkligen att det jag har skrivit är rätt!! För annars blir jag galen. Är lite osäker faktiskt på om jag har rätt, men hoppas hoppas hoppas...

Nu ska jag skriva på min stora inlämningsupsstas! Woho!!:D :D :D Nooot...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Duktig du är:)

Jag är 22, fyller 23..

Ja, snacka om framsteg! :)

2011-03-17 @ 21:01:52
URL: http://www.hatkarlek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0