VD-fling

Haj haj!

Idag har förkylningen varit bättre, varken näsa eller ögon har runnit direkt! Har dock haft ont i halsen hela dagen & öronen gör fortfarande ont. Men jag hoppas att det är borta imorgon! Men ska ta det lugnt både lördag och söndag och inte träna. Kanske gå på någon promenad, men inte mer än så.

Idag har jag väl inte gjort så mycket, spelat Sims och läst i min bok. Håller på att läser The Vampire Diaries, alltså, de som läste böckerna och sen såg på serien borde vara grymt besvikna på serien. De är såååå olika!! Som boken Slumdog millionair är jämfört med filmen Slumdog millionair! Finns knappt en enda likhet med bokn och filmen, jag menar, de har till och med bytt ut huvudpersonens namn!!!

Men som sagt håller jag på att läsa VD böckerna. Har läst ut första boken (The awakening) och har precis börjat med den andra (The struggle). Kämpar med att försöka att inte jämföra boken med filmen utan jag försöker se dem som två olika saker. Håller man på och jämför medans man läser kan man inte alls njuta av boken på samma sätt så det kämpar jag hårt med, men det är svårt!

Men nu ska jag nog läsa lite så vi höres guys!



Älskar omslaget! Dock har den boken jag läser en bild från serien på framsidan


Kommentarer
Postat av: camilla

Hihi men bowling handlar mkt om tur iallafall i mitt fall haha^^ ibland går den rätt i rännan och ibland går de hur bra som helst xD



händer i helgen? :)

2011-03-05 @ 08:19:27
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0