Film tajm

Hej pluttisar:) Nu är det kväll och jag har inte skrivit något på min rapport, får göra det imorn:( Tråk. Men det måsste göras! Idag har jag inte gjort så mycket, tagit det lite lugnt med tanke på min hals. Men har kollat på den första Pirates filmen. Måste ju kolla igenom de tre första och fräscha upp minnet lite innan jag ser på fyran! Ska bli så kul att se den när jag nu ska göra det, men någon gång snart ska jag se den. O bra kritik har den ju fått också!

Men ikväll ska jag kolla på en annan film, Winter´s bone tror jag den hette. En film som gick på bio ganska nyligen. Jag och syrran hyrde den tidigare idag. Ska bli skönt att sätta sig i soffan och kolla på film fast jag redan har sett en film idag;) Hihi. Till filmen ska jag äta godis förresten! Det är ju lördag lixom?!

Imorn hoppas jag att jag är så pass frisk att jag kan träna. Körde lite Just Dance på Wii:et nyss men tog det lite lugnt eftersom jag inte är 100 % frisk just nu. Men imorn kan jag förhoppningsvis köra fullt ut!

Nu ska jag kolla lite på Smartare än en femteklassare innan vi ska kolla på film, puss på er och ha en bra lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0