Fredagen den 13!!

Idag är det fredagen den 13! Hade inte tänkt på det om jag inte läste det i en blogg lite tidigare imorse, men man får ta det lite försiktigt så ska det nog gå bra;) Inte för jag tror så mycket på att det är en otursdag idag men ändå, det skulle kännas fel att utmana ödet alldeles för mycket...

Idag börjar min enda lektion klockan ett typ och slutar två. Jag tror jag ska cykla till skolan idag och det betyder att jag måste cykla hemifrån 30-35 min innnan lektionen börjar. Så jag har alltså 3 h på mig att hitta på något spännande! Har precis käkat frukost, var riktigt hungrig så gjorde en omelett på två ägg samt åt lite pasta rester från i onsdags. Knasig frukost, jag vet. Men jag ville ha något proteinigt och då är ju ägg bra eller hur?:)

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Började läsa en engelsk bok jag lånade i onsdags på bibblan, den ska handla om någon tjej som får anorexi. Intressant. Så kanske läser lite i den eller ser på film eller skriver lite på labbrapporten. Jag är öppen för förslag!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0