Kakor kakor kakor

Jag blir så irriterad på mig själv! Jag kommer hem vid två tiden och är lite smått hungrig eftersom det var 2½ timme sedan jag åt lunch men jag är inte så hungrig att jag tar en macka eller yogurth eller något sådant utan istället tar jag lite chips som jag börjar mumsa på. Sedan fixar jag kaffe och tar kanske 5 kakor och en ruta choklad. Varför? Jag kunde lika gärna väntat en halvtimme-timma och sedan ätit ett gott och mycket mer hälsosammare mellis än de där kakorna jag åt! Suuuck!!

Sedan satte jag mig vid datan och vid halv fyra tiden tränade jag en halvtimme på crosstrainern plus körde styrka i en halvtimme. Så det blev inget riktigt mellis för mig. Äter jag kakor brukar jag ändå äta ett riktigt mellis så man håller sig lite mätt fram tills middagen men idag kände jag inte alls för att äta. Var inte så hungrig. Är fortfarande lite irriterad på mig själv att jag valde att äta onyttiga kakor istället för ett egentligen minst lika gott men nyttigare och mer mättnade mellis! Jag hade ett val lixom men valde "fel". Men får släppa det nu, egentligen är det ju inte så farligt att äta lite kakor istället för ett "riktigt" mellis. Eller hur????

Kommentarer
Postat av: camilla

Det är klart det inte är fel med kakor :) du var sugen och ville ha och de bästa du kan göra är att ge kroppen vad den vill ha :) tänk inte mer på det nu :)

Hur mår du idag?:)

2011-05-27 @ 08:00:36
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0