Knas

Har blivit mycket träning idag, 50 min cykling plus 60 min jympa! Me like. Är bra för mig att röra lite på mig, haha:) Nu ska jag duscha och sedan fixa lite kvällsfika, vet inte vad jag ska äta än, får se vad jag är sugen på!

I höstas brukade jag få mens runt den tioende varje månad men nu de senaste gångerna har jag fått någon vecka senare, det brukar inte störa mig så himla mycket men just den här månaden gör det. Jag vill ha den nu!!! Första gången man vill att mensen ska komma? Kanske. Jag ska nämlingen åka iväg på någon slags fältvecka med skolan nästa vecka, måndag till torsdag och då vill man ju helst slippa ha mens...
Mardrömmen vore ju typ om första dagen på mensen inträffar på måndag. Har alltid ont i magen och det dröjer minst en timme innan värktabletten börjar värka! Men bara jag hinner få den någon/några dagar innan måndag är jag nöjd för då slipper jag i alla fall må illa och ha jätteont i magen därborta! Snälla? Va väldigt godissugen igår och det brukar jag bli lite innan mens så har jag tur kommer den snart! Hoppa hoppas hoppas!

Men nu är det slutsnackat, hej då och god natt!


Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ de e så jobbigt när man får så ont i magen:/ hoppas du har tur hehe :)

Härligt med träning också :D



jodå min dag var allt bra :) väldigt slapp dock, gicllar inte dagar jag inte har ngt o göra:P vad händer hos dig idag?:D

2011-05-10 @ 07:30:03
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0