Movie time

Tjo!:) Nu har jag haft en lektion (kemi) och sen köpt present till min kompis. Blev en hudlotion och ett nagellack, jag hoppas hon blir glad:) Annars kan jag ta det, haha. Nu ska jag kolla lite på "Vi hade i alla fall tur med vädret igen", började kolla på den i förmiddags. Den finns på youtube, hela filmen i ett klipp! Så skönt att inte behöva byta klipp efter vart tioende minut och sen inse att det saknas ett i mitten. Kvalitén är helt okej också! Sen ska jag käka mellis, har gjort sån där yougurth-blåbärn-banan-havre grej som man låter stå och svälla i kylen. Gott!

Hade ett kort betygssamtal på kemin idag, kändes bra. Ligger redan på MVG så den här sista labbrapporten kommer inte spela så stor roll! Bara jag skriver den som mina tidigare labbrapporter som hon tydligen tycker är väldigt bra! Men men, nu ska jag kolla på film. Kramisar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0