Trevlig dag

Tja tja, har haft en bra skoldag och eftermiddag! För det första kunde jag ta bilen till skolan (så jäkla skönt!!) och min enda lektion idag gick bra. Vi fick tillbaka ett prov vi gjorde för några veckor sen, och vet ni, jag fick MVG på det! Uppnådde alla kriterier för MVG, glad^^ Det betyder att jag har stor chans att få MVG i betyg också, joy!

Sedan kom jag hem och så skjutsade jag min syrra till tågstationen. Hon ska till Barcelona med några kompisar och hade en så stor väska och det är ju jobbigt att ha den när man åker buss så jag skjutsa som sagt henne. Sedan åkte jag och handlade, ägg, mjölk, kakor och glass! Jättemycket god glass! Mums. Sedan åt jag lunch, blev en omelett på två ägg och så en halv avokado till det plus lite grönsaker. Sedan tränade jag en timme (30 min kondition plus 30 min styrka). Nu är min kropp trött och då särskilt mina armar! Nu ska jag äta mellis och sen duscha, sen plugga lite och sen laga mat. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Låter som en PERFEKT dag!



kram

2011-05-04 @ 17:49:44
URL: http://elvirasvrld.blogspot.com
Postat av: aggie

Kul med betyget! :)

2011-05-05 @ 07:32:28
URL: http://paminvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0