Matdagbok 20101222

Kom på att jag gjorde typ det största misstag jag kunde göra på matteprovet. Fan också, nu kommer jag älta det där jävla talet under hela lovet. Shit vad klantigt fel!! Vad irriterad jag blir på mig själv.

Har kollat på "Morden i Sandhamn", tyckte slutet var lite hastigt men serien var helt okej ändå, klart sevärd!

Men här kommer en liten matdagbok för dagen eftersom det var ett tag sen jag skrev en sådan!

Mat:

Frukost: 1 clementin, 1 kopp te (borde ha ätit mer till frukost än en liten frukt! Dumma mig)
Lunch: köttfärssås, en macka, massa isbergssallad
Mellis: 1 macka, 2 clementiner, 3 små salta kex, 1 kopp te
Middag: lax med lätt cremé fraichesås, fullkornsris, majs, paprika
Kvällsfika: 1 macka, 1 dl yogurth, 2 clementiner, 3 små salta kex, 3 praliner, 1 kopp te (För mkt...)
Övrigt: kanske 3 kolor

Träning:

30 min crosstrainer (-330 kcal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0