Matdagbok 20101018

Frukost: 1½ dl lågkalorikräm, 1 knäckmacka m. smör
Lunch: quornköttfärssås, 1 tacoskal, majs, gurka, sallad, tacosås (Ångest)
Mellis: 1 macka, 2 dl yogurth (0,1 % fett), 1 äpple, 5 små salta kex, 2 koppar te, några läkerol (Herregud vad mycket!)
Middag: 2 skivor rökt fläskfilé, ris, majs
Kvällsfika: 1 macka, 2 dl yogurth, 1 äpple, lite mörk choklad, några salta kex, te (?) Ska ätas.

Motion:

30 mins promenad
1 h gympa (styrka+konditon)

Guud vad mycket mat. Känner mig dålig. Jag försöker bli frisk samtidigt som jag försöker gå ner lite i vikt. Har hitills gått bra, har gått ner från 64 kg till i söndags att jag vägde 60,1 på drygt 5½ vecka. Så det är ingen snabb viktnedgång vi snackar om! Målet är att jag ska väga 58 kg vid jul ungefär så jag har två kilo att gå ner på ganska många veckor! O det inte hela världen om jag inte gör det heller... Är faktiskt både stolt och förvånad att jag har kommit så här långt som jag har gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0