Matdagbok 20101019

Till Anonym: Tror nog att de finns på alla apotek men vet inte. De är receptfria och heter Koffein Recip, 100 mg och kostar 47 kronor/30 tabletter!

Frukost: 1½ dl lågkalorikräm
Lunch: ris med grönsaker, tomatsås, ärtor, paprika (Ångest!)
Mellis: 1 macka, 2 dl yogurth, 1 äpple, 3 små salta kex, 1 kopp te
Middag: 1 port. fullkornsris, kyckling, sås, majs & ärtor
Kvällsfika: 1 macka, risgrynsgröt, 2 dl yogurth, vindruvor, 1 kopp te (ska ätas)
Övrigt: 1/3 ask läkerol, 1 godis

Tycker det ser ganska bra ut:) Dock mycket som vanligt men va fan, så länge jag inte går upp i vikt är jag nöjd! O det har jag inte gjort hitills i alla fall.

Har pluggat nu drygt 1½ timme, borde plugga mer men orkar inte:/ Ska kolla på lite film med Syster och sen sova. Fan, börjar åtta imorn och slutar fyra. Blä! O min mage blir alltid så bråkig på onsdagar, blir gasig och gör ont:( Så jobbigt.

Men men. Hoppas er tisdag har varit bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0