Min briljanta idé

Ska träna alldeles strax har jag besämt mig för! Men inte på crosstrainern som vanligt, teven är upptagen och om jag inte kan kolla på något bra på teven kan jag inte träna! Så då kom jag på den brillianta idén att jag kan träningscykla istället! Har tänkt länge på att jag ska göra det men det har inte blivit av lixom! Nu har jag dessutom en bra (tror jag) bok att läsa. Så en halvtimmes cykling plus lite styrka kanske kommer nog att göra mig gott^^ Sen måste jag kolla på förra veckans avsnitt av "Du är vad du äter" innan det tas bort från TV4 play för jag kunde ju inte kolla på det förra veckan eftersom jag var barnvakt.

Men nu är det dags för cykling, hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Alexis

Det är det folk tror, att det sliter på knäna, men det gör det faktiskt inte. I det långa loppet stärker löpning knäna (:

2011-04-22 @ 01:49:44
URL: http://anorexicat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0