Joggingtur

Hoho, kikade på termometern idag och den visade plusgrader! Länge sedan, har ju varit riktigt kallt nu den senaste veckan! Så då bestämde jag mig raskt för att efter frukost ska jag ut på en joggingtur. Och så blev det. Tog med mig syrran också så vi var ute och sprang i 27 minuter, duktig jag är! Är faktiskt ganska stolt över mig själv att jag orkade springa hela vägen! Senaste gången hon och jag var ute och joggade gick vi en bit för jag blev så trött, men det behövde vi inte göra nu! O jag tror att vi var ute längre nu än förra gången. Så ja, jag är lite stolt över mig själv!

Så nu sitter jag här, trött och med utmattade muskler! Jag kanske ska ut och åka skidor i eftermiddag också men jag får se om jag verkligen orkar det! Mina benmuskler säger i alla fall nej för tillfället;) Älskar förresten att ha tränat på förmiddagen för då behöver man inte gå runt och tänka hela dagen på att man ska hinna med och träna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad duktig :) jag suger på jogga/springa eller ens ta mig ut i kylan

2011-02-26 @ 20:03:23
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0