Jogging

Jag och syrran var ute och joggade tidigare ikväll, 5,4 km på 30 min och 30 sek! Behöver jag säga att jag är nöjd?! Men det var riktigt kämpigt:( Hade smått håll hela tiden och en gång fick jag så mycket håll att jag var tvungen att stanna i några sekunder. Men som tur var släppte det väldigt snabbt och jag kunde springa vidare!

Nu ska jag och syrran se på film, Scary Movie 4. Just nu känner jag mig lite stressad för det verkar som bussen jag ska ta imorn går typ tre gånger om dagen ungefär eller något sådant, måste alltså hitta något annat sätt att åka! Gah! Men vi höres imorn, efter min första arbetsdag. Herregud, hur ska jag orka gå upp tidigt hela sommaren?!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack så mycket Izza!



Grattis själv!!!!!!!! :)

2011-06-07 @ 19:29:38
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0