Spring i benen

Tja! Var ute och sprang idag med syrran, gick jäkligt bra faktiskt! Sprang 5,4 km! Värsta bra för att vara mig! På nästan 33 min. Jag är duktig! Vi sprang ner till badet och sedan tillbaka, älskar den vägen för det är genom en skog så springer man på en bred grusväg. Mysigt! Men hade som mål att i alla fall ta mig till badet och sen kanske gå hem eller eventuellt springa till badet och sen en bit till på tillbakavägen men jag orkade springa hela vägen!  Både dit och hem. Fett stolt^^ O jag var faktiskt inte helt död efteråt, bara nästan:) Men känner redan nu att jag nog kommer få träningsvärk imorn men det var det fan värt. Så stolt över mig själv, jag som hatar att springa!

När jag kom hem från joggingturen kastade jag mig in i duschen och sedan kollade jag på "Du är vad du äter". Nu ska jag gå och fixa kvällsfika och äta det samtidigt som jag antingen läser i Solo tidningen jag köpte i måndags eller i mina nya Camilla Läckerberg bok som jag ännu inte börjat på:) Sedan ska jag sussa. God natt på er.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Bra Gjort tjejen! Du är gryym!



Kram

2011-05-05 @ 23:16:44
URL: http://elvirasvrld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0